Taggad inför framtiden

Idag ska jag på Öppet hus på kulturama med mina arazo och kanske bella :D Åh det ska bli superkul! :D Har läst massa om utbildningen och det låter asbra, den kostar dock rätt mycket men jag tror att det är värt varenda öre. Men jag har ju inte vart där ännu så ska inte hoppas på en massa. Men på deras hemsida låter allt asbra! :) 
Jag och emma var även och pratade med en tjej om resa igår. Gud va taggade vi blev!!! Det vi vill är Australien 6-7 veckor sen Nya Zeeland 3 veckor och avsluta med Bali i 2 veckor. Den stora frågan är dock hur mycket pengar vi kommer få ihop.. :/ Vill verkligen det här!! Men om jag vill plugga så kostar det med.. Åh vad allt kostar pengar! Men egentligen, jag är bara 19 år. Jag har all tid i världen :O Vem vet, jag kanske pluggar våren 2012 istället, finns inget som hindrar mig? Det är det här som jag älskar med framtiden nu efter skolan, man kan göra precis vad man vill! Plugga vad man vill, flytta var man vill osv. Känslan är obeskrivlig! 
   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0