Gammal i förtid?

Igår var det Hoffmaestro! Det var sååå mycket folk! Dem var bra, självklart, men jag kan inte känna den där taggande känslan om jag inte står mitt i högen haha. Jag emma och cassey hade jackor och feta väskor så vi var typ bakom hahah men men. Efter tänkte vi att vi skulle dra ut men nä, vi äter hamburgare och tar tåget hem xD Hur tråkiga får man va? Känns som att vi är typ 30! Sen kan jag inte heller se hur gammal någon är. Ungar som kommer och käkar hos oss ser ut att vara typ 13 men så har dem moppe vilket betydet att dem är 15.. :O Fredrik sa då till mig, att man kommer till en viss ålder då man inte kan koppla åldrar längre. Jag har kommit dit nu, de känns ju jättebra.... verkligen! Snart är det väl graven med, kul att man vet vad man har gjort med sin ungdom för nu är den slut.... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0