För höga förväntningar?

Öppet hus igår var lite sådär haha. Jag hade förväntat mig att det skulle stå folk vid varje inriktning som man kunde prata med och få broshyrer osv men nej nej haha. Jag, mina och arazo kommer in och där står en man och frågar vad vi är intresserade av, foto svarar vi och så ringer han en snubbe och ber honom komma ner för det är tre tjejer som vill prata med honom! Vi har inte sagt att vi vill prata med nån haha. Aja hur som hellst kommer en kille ner och frågar vad vi vill veta. Men hur lätt är det att komma på frågor så där på en gång? Inte så lätt. Men deras kurser och utbildningar verkar väldigt bra men jag funderar nog på att leta vidare efter en högskola som inte kostar pengar, vill ju hellst börja plugga till nästa höst och jag kommer inte ha råd om jag ska betala för den utbildning som jag vill ha. :/
Funderar fortfarande på Biskops Arnö :)
När vi gick ifrån kulturama fick jag även en känsla av otillräcklighet. (vet inte om man kan säga så). Omdet skulle vara så att jag kommer in på en skola. Jag kan ju ingenting :O Vad förväntar dem sig av mig? För jag kan verkligen ingenting. Fine jag kan väl ta bilder och har enligt mig själv tagit rätt många fina bilder men ja menar, ja kan fortfarande ingenting om själva kameran, ISO, ljus osv!! Dem kanske förväntar sig att man ska kunna det? Jag är för tusan bara en enkel amatör :O Aja, jag ska fortsätta leta och verkligen satsa för att komma in! Jag vill verkligen det här och jag ska fixa det!! Jag har fått höra hela tiden om att jag kan fota på fridtiden och ha det som en syssla vid sidan av, men jag vill jobba med det här! Det är min passion! Jag tänker kämpa tills jag kommer dit jag vill.
För är det värt att leva om man inte får hålla på med det man älskar?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0