Dra ut pinnen ut röven svenska folket

Jag tänkte på en grej för en vecka sen drygt. Att svenskar är tråkiga och har sin bubbla som man inte får komma nära om man inte känner varandra vet i stort sätt alla. Men det är så sant!! Jag sitter på bussen och det är fullt, en tjej sätter sig bredvid mig lite halvt (med det menar jag halva skinkan på stolen). Är det farligt att sitta normalt på stolen bara för att någon sitter bredvid eller? tydligen. Så fort 2 stolar blev lediga bredvid varandra sa det bara SWISCH och så satte hon sig där... ? Herregud!! Kan svenska folket släppa loss lite åtminstone. Man skäms ju nästan.

Kommentarer
Postat av: ivo

..om jag ser dig på bussen- jag sätter mig genast bredvid :D haha eller nä... jag är lite blyg av dig faktiskt :D

Ang folket...aa..det finns ju hur mycket korkade folk som helssst, men jag försöker vara snäll mot alla..

2010-09-30 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0