vadå dålig uppdatering.. ja skrev ju i tisdags.. förra veckan...?

Om vi ska börja från början men ändå kortfattat eftersom ja är trött och inte orkar skriva allt i detalj.. kryssningen va naaaaajs!!!! och när vi kom hem på torsdagen hoppade jag emma elin och agge på nästa kryssning direkt och joinade arvid, alex liden och några till :) Den båten fastnade dock ute på östersjön så vi va inte hemma förrän lördagen kl 9.00 HAHA jag skulle jobba kl 10 så ja fick värsta paniken men som tur va fick jag tag på min chef.
Skolan har kört igång igen, vi har redan haft ett prov och jag har missat en redovisning :D jättebra johanna! YOU GO GIRL!
Nej men ärligt talat, när jag kom hem från kryssningen åkte jag fort som tusan till jobbet och jobbade från 13.00 till 21, söndagen va heldag på jobbet med så aah. Som sagt började skolan på måndagen och på kvällen kände jag mig helt kass! mamma undrade va de va för fel på mig haha, hon gjorde ett bad till mig vilket va jävligt skönt!! har inte slappnat av så på hur länge som hellst. Sen höll jag seriöst på att somna vid middagen kl 7!! sen somnade ja i soffan kl 8 och sov till  12 dagen efter hahah ja fick inte gå till skolan för mamma så ja va hemma vilket jag verkligen behövde.
Engelskaprov igår vilket gick åt pipan som vanligt :D men vafan, de e engelska C, de ligger i släkten ...
Idag har ja demat och ska göra det imorn med. på söndag blir det middag med pappa och hela konkarånget på en restaurang i stan, ska bli mysigt faktiskt :)
Nu är klockan kvart över 10 och jag är astrött.. ska äta lite godis och se på tv innan ja slaggar hehe :D
PUUUUSSSSSSSS!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0