öh

tjenis penis. Ett tråkigt litet kvällsinlägg kommer nu...........................
ja va händer i mitt liv... det är väl vad man ska skriva i i sin blogg? Mitt liv är väldigt ja vad ska man säga, tråkigt. Eller asså det händer inte nåt speciellt. Fatta alla människor som slutat skolan som jag och bara jobbar.. då borde man inte få ha en blogg för vad ska man skriva om? :O Okej, de e klart de finns sånna som skriver om politik (ola) och en massa annat som man knappt fattar (arazo), ja visst det är helt okej men aah, kan man inget om nåt så vad ska man skriva om då? Som nu när ja inte har nåt liv längre? :D idag har ja jobbat, imorn ska ja jobba.. osv..
Jag har ju en fotoblogg men ja kanske ska lägga in lite bilder här iaf för att det ska bli liiiiiiite roligare möjligtvis. men vem försöker jag lura.. det är bara fototöntar som jag som tycker det är intressant att kolla på sånna bilder. Ja vad ska man hitta på..
VAD SKA DU NI GÖRA I VECKAN? ;D;D;D;D;D;D;D :O ;D <3<3<3<3<3<3<3

nää känns inte bra.

Vad ska man rösta förresten?? För att komma in på lite ola snack hehe.
Mamma e blå och pappa e röd.. vad ska man va ?? ja vill va orange men de finns inte. typiskt. Nu ska ja sova! kiss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: ivo

Asså ..man måste ju va lite tacksam också för att man är frisk till exempel ..

Alla har ju sina bra och mindre bra stunder i sitt liv så jag förstår dig också..

Men tänk positivt..

2010-08-31 @ 16:07:43
Postat av: Mama

Du är väl inte den som deppar i första taget. Du har ju nyss kommit hem från semestern. Man måste ha lite tråkigt i bland...

2010-08-31 @ 23:14:52
Postat av: ivo

precis! ;)

2010-09-01 @ 04:20:26
Postat av: Arazo

nytt lösenord till bloggen som handlar om konstiga saker som man knappt fattar... euphoria/bajskorv



ps. skriv om hur mycket du får ligga! skojaaaaaaaaaaar. eller?

2010-09-03 @ 13:03:07
URL: http://waasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0