Hehehe.... hej

De va allt ett tag sen hehe, men som de flesta vet så har jag varit i ayia napa med två fina tjejer de närmaste två veckorna :D Kom dock hem i fredags men då kände jag hellre för att spendera min tid med min käre pojkvän än att sitta här och blaja :P Fredagen blev en riktig mysdag bara vilket behövdes, i lördags så åkte jag, danne emma och cassey till centrum en sväng för att lämna in våra undervattenskameror som vi hade när vi snorklade :D Hämtade ut bilderna idag så det kommer nog upp en fin i slutet ;) dock fick jag emmas bilder :( men hon lär få mina så det är nog lugnt.  Miccan kom även ner och hon jag och danne åkte hem till mig. Då blev det middag med hela familjen och sen soffan :P Igår blev det bio med danne miccan och otto. Vi såg Grownups men den va faktiskt inte så bra som ja trodde att den skulle vara.. :/ Men men de va mysigt ändå att hitta på något.
Idag har ja vart på körskolan och haft en lektion, övade bara parkering idag vilket va kul för det gick bra :) Ikväll jobbar jag precis som jag ska göra nu i 12 dagar framöver :) Känns bra!! Cashen måste ju rulla in nu.

För att berätta lite om resan. Ja den har vart helt underbar!! Sol, bad, fest och äventyr :) Ca 45C° varje dag, lökigt men underbart! så lite färg har man nog fått iaf :) Några bilder kommer nog senare, pallar inte med det nu och kommer inte lägga upp alla men några :)
PUSSPUSSPUSSSPUSSUSPUSPUSUP

haha det är jag och cassey, den va inge bra men det är mest bilder på emma så jag får vänta tills jag får mina bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0